Friday 3 June 2016

All White

IMG_1927-2
Another day, another all white outfit. My obsession with white has gotten so out of hand that some people even call me out on it – 'white from head to toe?', yes! This combination just screams summer to me: fresh, ethereal, effortless... Everything I aim to be ;). 

Mais um dia, mais um outfit em branco integral. A minha obsessão com branco é tal que já tenho recebido comentários de família e amigos – 'branco, outra vez?'... sim! Esta combinação é a minha preferida para o verão, 'respira' frescura, beleza... Tudo que quero ser ;).
  IMG_2143-2IMG_1924-2

This was the outfit I chose to wear to Lisbon and that I replicated for my aunty's 40th birthday last Thursday: my favourite jeans of the moment by Stradivarius and my favourite white knitted sweater, also by Stradivarius – see a pattern here? Not even sorry! If I told you I've worn this combo over five times since I got it two or so weeks ago, I wouldn't be lying. 

Este foi o outfit escolhido para a minha viagem a Lisboa, e repeti-o para a festa de aniversário da minha tia – 40 years old never looked so good! – na passada quinta-feira: as minhas calças de ganga favoritas do momento da Stradivarius, e a minha sweater tricotada, também da Stradivarius (sim, a minha loja do momento). Se vos dissesse que já usei este outfit mais de cinco vezes desde que o comprei, há mais ou menos duas semanas, não estaria a mentir.
  IMG_2211IMG_2206-2IMG_2154IMG_2232IMG_2250

For accessories, I chose my oversized Stradivarius sunnies – my most worn pair ever – and my ThePeachBox bracelet that hasn't left my wrist for a good few weeks. This week I'm going to the hairdressers to get some layers and to maybe go a tad lighter than you see here, all for the summer! 

Para acessórios, escolhi os meus óculos oversized da Stradivarius – o meu par mais usado – e a minha pulseira da ThePeachBox, que não deixou o meu pulso nas últimas semanas. Esta semana vou ao cabeleireiro para escalar o cabelo e talvez pô-lo um bocado mais clarinho, tudo já a pensar no verão! 

 


Stradivarius Sweater ~ Stradivarius Jeans ~ Primark Wedges ~ Stradivarius Sunglasses ~ ThePeachBox Bracelet

Post a Comment

Instagram

© francisca may testing. Design by FCD.